Saturday, January 1, 2011

Senyum Pagi....

Hehe..pagi2 da buat aku meremang bulu roma..mana taknya, melihat manusia masing2 menunjukkan kebahagiaan...Baguslah tu, alhamdulillah..Aku? Aku pun semakin bahagia sekarang sebab atokku da semakin sihat... :) Sebulan lebih menyepikan diri. Rindu nak update blog, namun ada sesuatu yang menahan aku dari terus menghampiri dunia maya...Apapun, aku nak ucapkan tQ kat pembaca sebab sudi baca blog ni..mekaceh ye.. :) semoga anda pun selalu bahagia....
Malam tahun baru, aku terjaga tepat pada pukul 3:31pagi..aku pun tak tahu, dan tiba2 aku terasa sebak...Aku ingat balik apa yang dah berlaku sepanjang tahun 2010...starting from January until November. It takes a lot of time and.....tears. Ini lah manusia. Bila dah terjatuh, baru tersedar. Azam aku, aku nak hempuk kepala sesiapa sahaja yang berani sakitkan ati aku lagi..hak3....ada bran?..just joking. Takkan la nak hempuk kepala orang, kang orang tu mati, aku juga yang susah. Azam aku...nak habiskan stdy, kerja dan stdy (tu sebenarnya lebih kepada impian). pasal nak bina family, insyaallah..Aku tak nak cakap dulu, nanti kalau tak jadi, boleh terjun gaung di buatnya...Kalau ada perkhabaran gumbira, akan ku kongsi dengan pembaca semua...12-12-2012...tunggulah kedatangannya..hehe.....Buku hutang 2010 aku da tutup, sekarang aku nak buka lembaran baru pada muka surat 1. Kepada insan2 yang da sakitkan ati aku sebelum ni, aku maafkan korang.. :)  Tak nak la dendam2 ag...kepada kawan2 yang sentiasa ada untukku ketika ku berduka dan gembira, mekaseh ye utk korang.....aku rasa bertuah dapat kenal korang sume...syg korang tau... :)
Kepada kawan2 yg dah bertunang masa cuti lepas, aku minta maaf sebab tak dapat pergi....dan tak terlewat rasanya untukku mengucapkan tahniah untuk anda...Semoga kebahagiaan yang anda bina, akan berkekalan.. :) jgn gado2...gado2 manja tu boleh la...hihi...sorry ek, tak ada untuk hadiah untuk korang,postpone tggu korang da kawen nanti..hehe..Realisasikan impian korang untuk hidup lebih sempurna dan bahagia...itu doaku...
'Hargai bila ada'...sudah semestinya...aku hanya akan menghargai sesiapa sahaja yang menghargai diriku.... :) kpd yang menyaktiku..its ok...aku nak tengok dia bahagia ke tak..hehe..tu bukan dendam, tapi lebih kepada, 'Jangan pandai mengata, kalau tak tahu buatnya....'..jangan mengaku dulang paku serpih, mengata orang, dia yang lebih.... wawawa.....opssss...tak baik ketawaka orang...tp nak buat mcm mana..dia jer betul..hehe..Lepas ni, lantaklah lori dengan bas...ada aku kesah?...hehe....

= salam ukhwah & tahun baru =


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...