Friday, January 14, 2011

>>>> limit of time...


aku cuma rindu melihat bintang di langit....namun, tidak sebutir pun yang menunjukkan dirinya pada pandanganku seperti malam-malam sebelumnya....
malu mungkin. Tak pun merajuk, 
sebab lately aku jarang jenguk dia di balkoni....maaf ye..apa pun, 
i really miss u all...


ni yang TAK BEST balik kat sini...salah satunya..susah nak tengok bintang dengan bulan pada waktu malam....satu lagi..sebab...biar aku sendiri tahu...kalau boleh, memang nak g jauh, tapi nak buat macam mana...


bila aku gembira...sedih...kecewa..berduka..teringat seseorang
aku berdiri di balkoni..dan merenung langit nan gelap...
aku akan menunggu kehadiran kemunculannya
dengan penuh pengharapan dan seribu satu 
macam luahan perasaan.. 
demi melihat sebutir bintang sudah lebih mencukupi bagiku
untuk mengubati rasa di hati... 


just STAR!
dorang tau segalanya..
syhhhhhh...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...