Tuesday, January 11, 2011

aBc cAmpOr...

macam ni lah perasaan aku sekarang....(just gambar hiasan)

1)...first at all..nak kongsi rasa 'buhsan' yang melanda diri ni dengan you all sume..macam mana la penyakit buhsan boleh melanda sedangkan keja melambak...isk..tertidur dalam kelas lak tu tadi...aisehhhhh...nasib baik tak berdiri atas kerusi macam selalu kat sekolah dulu....
2)..rindunyer dengan Komeng....lama tak jumpa dia..peluk dia...gigit-gigit pipi dia yang tembam..tarik-tarik hidung dia yang mancung...tak pun paling kurang, tertendang dia kalau time tido...jgn salah faham, Komeng tu teddy bear...hihi..tiba2 leh rindu dgn kegemokan dia..haha..
3)..tadi makan malam kat Amjal dengan kawan2 dan junior..menu biasa : tomyam seafood + teh tarik + nasi putih...tomyam was the most of my feveret food..susah nak tukar menu lain, kau bagi seribu satu macam alasan pun, hatiku tetap pada tomyam.....yang aku tak pasti, sejak bila aku suka minum teh tarik, tak kira masa....aku suka tengok buih dia...menggoda! hahahaaa...
4)....lately, selalu tak sihat..aku pun tak pasti sebabnya....panadol da macam best fren..tak elok sebenarnya, tapi nak wat cam ner...a lot of things get worst and more badly..i can't answer by myself...depressed,.migraine, lost appetite,....ehm, susah nak luah kat orang ni..ada yang faham, dan tak kurang buat2 faham..it is better, aku write kat sini......
5)....kat sini..aku nak minta maaf kat seseorang, harap dia tak baca benda alah ni...i hurt his feeling damn much..i knew it, but i have no idea cam ner lagi nak suruh dia benci aku...aku tahu dia baik, dia boleh di katakan perfect, tapi aku tak akan dapat nak maafkan diri aku sendiri lagi kalau sekali lagi aku hampakan dia...please forgive me, aku tak nak kau terluka...maaf....kau lebih sesuai dengan dirnya, bukan diriku..
6)....sometimes, melepaskan apa yang kita pegang dan ada sekarang lebih baik dari kita terus menyakitinya secara diam mahupun terangan...

daaa.....nanti sambung lagi borak ek.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...