Thursday, October 4, 2012

all about EVE

bismillah.... you all apa khabar..? aku sihat jer...aku baru pas keluar dr Midvalley..sesak siot, JUSCO wat sale..ergghhh,tp aku x beli pa pe pun,just window shopping..hee~......aku nak share banyak benda kt okrang ni, tp ari ni aku nak share satu jer dulu k...is about EVE ataupun kaum HAWA <3 ------>
‎~ Kesian Perempuan... diam — dia lemah . lantang — nampak salah . mesra — dia gatal . pasif — dipijak-pijak . kahwin — ’ bila beranak? ‘ . tak kahwin — pasti digelak . berhijab — dikata kolot. jahat. menunjuk-nunjuk . tak tutup — lagilah heboh . ... ... setia —dimadu laki . curang — dicanang keji . terlalu cinta — dimain-mainkan . terlalu berjaga — dimarah-marahkan . menangis —rimas selalu . mata kering — dipanggil kepala batu . buat betul —pelbagai benda dipersoal . buat silap — sekampung berbual . tp UNTUNG perempuan sebab setiap kali dilemparkan kejian dan hinaan, SYURGA adalah tempatnya.. cukup menjadi SOLEHAH kerana ALLAH, dirinya sebaris dgn para bidadari dan mungkin lebih atas lagi... ♥ insyaAllah...so,fikir2kan la apa yg aku da bg tau ni eh...nanti aku share ag yea..tc, nite..wasalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...