Thursday, September 27, 2012

salam jumaat

bismillah.. salam jumaat :)-----aku just nak share ckit kat korang sume, supaya x la bosan baca status jiwang n mencarut aku. :) -----sume ni aku dapat dr fb, sharng from friends ----sama2 la kta beringat n beramal yea :D ------>
AKU telah DILAMAR oleh MALAIKAT MAUT... AKU bakal BERNIKAH dengan KEMATIAN... AKU bakal BERCERAI dgn DUNIA yang ku KEJAR... MAHARKU adalah NAZAK dan sepersalinan KAIN PUTIH... PELAMINKU diwangikan dengan GAHARU CENDANA... Disaat itu akan akan DIARAK dengan laungan AZAN.. BerAKADkan TALKIN, berWALIkan LIANG LAHAD, berSAKSIkan NISAN... pada MALAM PERTAMAku , aku akan DISERIKAN dengan persoalan MUNKAR dan NAKIR... Ingatlah..segala NIKMAT yang ada padamu adalah datangnya dari ALLAH, kemudian apabila kamu ditimpa KESENGSARAAN, KEDUKAAN dan KESEDIHAN..maka kepadaNyalah kamu perlu meminta PERTOLONGAN..(✿◠‿◠) daaa....nanti kta share2 lagi yea..salam hujung minggu :D ... wasalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...