Thursday, October 11, 2012

my bestie a.k.a bff

bismillah....sesungguhnya, aku bersyukur,sbb masih d beri kesempatan untuk bernafas buat kesekian kalinya....entry kali ni aku nak dedicate kpd bestie aku dari masa aku sekolah zaman dolu2..hehe..----------->1st, Nurzawani Bt Mohd Irwan,lahir 27.o2.1988..dia da kawen da, and dh ada sorang anak..(dah jd makcik aku ni...x tua ag..hehe)...
------> 2nd,Norzailiza Bt Julai,lahir 1.07.1989 (dia muda dr kta org, dia masok ujian PTS dulu..ingt x? yg langkah setahun..dia la slh sorang insan bertuah tu..hehe)..skrng ni dia kt Uitm,Shah Alam..engineer in electrical, bukan enjin nyok..hehe..kt dlm pic ni, dia yg pakai tudung biru.. :) ....
--------> 3rd, Siti Zaharah Bt Sulaiman, lahir 16.07.1988..sabtu nih,13.10.2012 convo dia kt UMP pahang..engineer in chemical..engineer jugak dia nih..otak dua2 ketul kawan aku ni, cmfirm xda ruang utk sesawang labah2...hahaha..pa pe pun, aku nak ucapkan thniah kat Zahrah..congrats dear <3 ..
------> 4th, AKU sendiri..hehe..aku cuma ada 3 org jer bestie..walaupun kta org jarang jumpa, jarang msg..tp tu x bermkna kami x mengambil berat akan perihal kwn2 lain, tp biar la hubungan tu seperti angin..wpun x dilihat fizikalnya, namun dapat d rasa kehadirannya..kenangan dari 2001 (tingkatan 1) sehingga sekarang, ku sisip kemas dlm hati..walaupun kadang2 otak dorang ni senget, tp aku sygggggggggggggg sgt 10000X kt dorang..byk bnda da d kgsi bersama..i do love you all dear :) ......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...