Friday, June 17, 2011

selamat hari jadi ayah~

bismillah..

-first at all, aku nk wish, Selamat Hari Jadi kpd my truly hero in my life...masa aku jatuh, dia pimpim tanganku, lap lututku yang berdarah...lap air mata ku...dan kemudian memeluk sambil di usap ubun2 kepalaku...saat aku tak bersuara,saat aku x mampu nk menghadapi dugaan di hadapanku...saat aku takut untuk mengangkat muka menghadapi manusia di sekelilingku....engkau ada, engkau sentiasa bersamaku....memberi ku semangat, agar jangan mudah mengalah...terima kasih AYAH :)..angah syg ayah! syg sgt2.....-

-maaf ayah..angah x dapat nak bagi hadiah kat ayah...angah suma dapat minta kat Allah, supaya insan yang angah syg sgt2 nih, sentiasa sihat, selamat dan murah rezekinya....angah x mampu nk hadapi hari2 tanpa mendengar nasihat dan kata2 semangat dari ayah...terima kasih ya Allah kerana mengurniakan dan memberi aku seorang ayah yang sentiasa ada untuk anak2nya :) -

- bagi readers yang beragama islam, sedekahkan al fatihah kepada ibu bapa anda setiap hari walaupun mereka masih hidup....itu merupakan doa kita supaya mereka hidup dalam keadaan yang murah rezeki dan sihat sejahtera...kpd yg da kehilangan mak atau ayah..atau kedua2 nya..salam takziah dr sy....jgn lupa sedekahkan alfatihah utk mereka..,.-

wasalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...