Tuesday, June 28, 2011

kebuhsanan + ketensionan = stalker :D

bismillah..

-ehm, buhsan nya bila aku xdapat nak siapkan homework yang lecture kasi...haktuihhhh!..pening *~* ..esok nak submit, tp apa yg aku wat pun aku x tau....makkkkk...tolonggggggg..-
- demi nak menghilangkan tension kat kepala hotak aku nih, aku buka la fb aku yang satu ag..aku ada 2 fb..yg 1..utk komersial, utk kenal ramai org..yg satu ag nih..private ckit..yg tertentu jer tau...-
- Aku terbuka satu wall hamba allah ni....tetibe lak ati rasa bunga2...flowering...wawawa..td tension kemain, bukak fb, terus hilang tension...hahaha..murid2 zaman skunk..iskkk..isk...hehe..-
- kat wall 2 tulis...'baby syg abg'..'ayang syg b'..wawawawa....bestnyerr~..aku lak rasa flowering...haha..tumpang sekaki.. :p .. tapi kalo da selalu sgt tulis cmtu..meluat lak aku nengok..mcm nk tunjuk jer..diam2 dah la.. :p -
- pe pun skunk ni, aku da x kesah...esok lecture nak marah ke...nak swoh wat tarian kodok ke....nyanyian secara solo ke...aku pasrah jer r, paling kurang pun, dia swoh nyanyi...lantak p r..nk sgt dgr suara aku...wawawawa....wat tension jer pk sume 2, sedangkan aku mmg x reti nak wat...baik x yah wat dari tension sendiri..(dasar pemikiran sendiri)...hahaha..-
-minggu depan da start praktikum 2 bulan....ehm, tp x sedia ag..cmner 2..?? hehe..rilex sudeyhhh :)...what goes around comes around.. -
-jom ramai2 tgk TRANSFORMER...ngee~ -

p/s :: apa yg penting...syg diri sendiri terlebih dahulu :) ::

wasalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...