Monday, June 13, 2011

nk rest jap :)

bismillah...

- lately busy jaga baby(babysitter)..2 yg x sempat nk update blog..hihi-
- miss my reader..:) -
- "awk dengan siapa skunk?" - soalan lazim untuk aku skunk..sebenarnya aku x gemar sangat nk jawab soalan subjektif cam ni, sekurang2nya, bg la pilihan..jdkan ia objektif...heee~ tp, terima kasih aku ucapkan kat dorang ni sebab ada jugak org amek berat pasal aku -
- salah ke kalo jwpn aku .."sy selesa dgn keadaan sy skunk..wat masa ni, nk single mingle but not available dulu..:)"- best kot hidup single..hee~ xda orang nk kontrol2..bising..membebel x tentu pasal...cemburu (ni yg aku xleh blah)..n bla..bla..bla....cukup la family terutama mak ayah aku bg sokongan...n dia..hee~-
- aku xnak declare apa2 dulu...nk bg benda 2 jadi n pasti, baru aku kongsi..sharing is loving right..so far, dia boleh manerima y aku x terima cinta dia ag...terima kasih eh awk...hehehe -
- skunk ni...aku cuma nk fikir pasal masa depan...naik cuti ni, maka tinggal setahun lagi aku blajaq kat IB..yeeehuh! akhirnya..jauh juga aku dr tpt 2..hehe -
- alhamdulillah...sekarang aku sudah mampu tersenyum...terima kat mak ayah...kwn2..n dia~..n x lupa kat kpd my lovely readers :)..- apa yg da berlaku 2. let it gone..yg pnting, hidup mesti d teruskan right? :) -
- aku percaya..setiap manusia berhak untuk hidup bahagia, wlaupun cara dia meluahkan dan menginterpretasikan idea kebahagiaan berlaian :)-
- walaupun awk bukan bkn yg pertama..biarlah awk yg menjadi penutup & pengakhiran cinta sy (jiwang lak) :p -

salam sayang untuk semua :)

wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...