Sunday, March 20, 2011

cinta itu miliknya...

---bismillah---

aku terbaca sesuatu frasa di blog kawan..


 "awak adalah tangki oksigen saya..saya mampu bernafas dengan adanya awak..sekali hati awak jauh dari saya, saya sesak nafas..tersekat saluran pernafasan saya...terasa rosak anggota dalaman saya....."


aku terdiam tanpa kata..aku terkesima dengan kata-kata yang terzahir dari writer tu...ehm, betapa dia menyayangi dan mengagumi wanita ini.......aku kehilangan kata-kata apabila mengetahui bahawa writer ni dah tahu, wanita ni dah ada pilihan sendiri...dia masih menanti dengan penuh pengharapan.....aku baca satu persatu tinta hatinya.......sungguh dia pencinta yang setia........segala yang berkaitan dengan dirinya dan wanita itu, dia ingat, dia simpan dalam hati.......indahnya...dimana akan ku berjumpa dengan lelaki seperti ini.....


sayangnya dizahirkan dengan kata-kata
cintanya dibuktikan dengan pengorbanan
kasihnya di temani dengan kesetiaannya kepada si jantung hati...

aku berharap...suatu hari aku akn berjumpa dengan lelaki seperti itu........sesungguhnya..aku masih menunggu.....dan..
ku doakan agar dia menemui kebahagiaannya kerana keikhlasannya menerima wanita itu seadanya..

-------

2 comments:

  1. rindui aku seperti aku merindui mu..
    cintai aku seperti aku mencintai mu..
    bahagiakan aku dengan bahagia mu...
    cinta

    ReplyDelete
  2. aku akan sentiasa merindui dirimu..kerna rindu itu sememangnya milikmu.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...