Saturday, March 26, 2011

..hard 2 say...


bismillah...

tiba2 terasa rindu

nak dengar suara dia..
nak dengar gelak tawa dia...
nak dengar celoteh nakalnya mengusikku..
nak dengar dia merapu dan mengarut bila di usik...hihi..

rindu...

nak keluar makan sama2..
nak di suapkan (cecececeh)...
nak di lapkan peluh kat mukaku macam biasa...
na tengok dia bersusah payah mencari makanan untukku...

rindu..
nak tengok dia tersenyum..
nak tengok dia merajuk bila di usik
nak tengok dia melatah di cuit..
nak tangok dia menangis bila aku cakap nak tinggalkan dia (sebenarnya gurau jer tu)..ngee~
nak tengok kemanjaan dia..
nak tengok muka nya bila marahkan aku yang degil ni..hihi..

TAPI..
aku tau tu mustahil..
aku tau tu tak kan pernah berulang..
aku tau sume tu angan2 yg tinggal kenangan..
dan..
aku tau..
aku dah pun di tinggalkan...

biarlah rindu tu..
aku jer tau :)

--wasalam--

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...