Monday, February 7, 2011

wonderful DAY.. :)


alkisah bermula...
1- "Camner nak start moto ni weh? ko try lak.." Aku lak yang kena..aku try r, tp x dapat jugak...wat malu jer!..haha...turun saham, dah la mamat hensem tengok.. *-* Last2, kawan aku tu jugak yang dapat start..hihi...entah doa apa yang aku baca pun aku tak tahu..hehe...
2- Naik moto dengan minah ni, first ever dalam hidup aku..was2 pun ada jugak...aku tak kawen ag..haha..tempat yang ingin di tuju, Amcorp Mall kat Petaling Jaya..x la jauh sangat dari tempat aku belajaq.. ada la dalam 10 minit camtu.. :) Sampai kat Amcorp, soalan ini yang aku dapat.."Nak mintak kerja eh?" Aku mengangguk.."Dah tau dah..." Dalam ati aku, sabar jer r..nak jugak aku sekeh mamat ni..Aku bukan nak mintak kerja la bang, tapi nak mintak sponsor untuk aktiviti yang akan kita orang wat 19Feb ni...
3- The Sphere kat Bangsar South lak pas ni. Nak g kat Carrefour, try our best nak dapatkan sponsor lain lak....ni la first time gak aku g situ..nampak macam jakun jer aku ni...hehe..Dah tau jalan, pas ni, boleh la aku lepaking kat situ...hihi...."Oh mak engkau!" Terkejut beruk aku bila kawan aku ni melanggar bumper....Sikit lagi nak wat aksi stunt aku kat belakang....Seriau aku naik moto dengan minah ni lagi...dia boleh gelak2 lagi, sabor jer la...hehe.
4- Kami g Mydin kat Masjid Jamek pas tu...ingatkan nak berhenti kat Dataran Merdeka, nak mencapap jap dengan tourist, tp x jadi..hihi..Agak frust r bila x dapat nak mintak sponsor dari Mydin..bukan pe, dia cakap kalau nak mintak sponsor, kami mesti pergi ke main place dia, branches x ada sediakan untuk sponsor. Dia bagi kad, 'Subang Jaya'..Mak aieh, jauhnya! Jalan pun kami tak tau...alih2..aku dengan geng aku ni, merayap la kejap dekat pasar kat situ, survey2 harga emas (macam kaya) and beli anak tudung untuk selendang (nak hilangkan rasa kecewa la kononnya)......
5- Kami singgah ke pasar malam dekat kerinchi sebelum balik, beli makanan untuk berbuka puasa...

Walaupun penat, aku sangat untuk happy dan bahagia hari ni..sebab aku buat banyak benda kali pertama untuk hari ni.....terima kasih kat kawan aku ni, yang da wat aku serik naik moto dengan dia lagi..hahaha....walau apa pun..hari ni, memang hari yang indah...what a wonderful day (",)

2 comments:

  1. keren hana...sanggat menghibur...walau ku agak susah ngertinya...hehehhe

    ReplyDelete
  2. yeyen : ni kisah ku dengan sorang teman naik moto...hehe..menggeletar juga kaki, hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...