Sunday, February 6, 2011

assalamualaikum,,..
Lama da aku tak singgah kat sini....bukan pe, aku lebih suka tengok dan baca blog orang lain,..hehe...tambah ag, xkan nak wat cter sedeh jer kan, sekali sekala, nak gak tulis cter yang happy...hihi..tp, mcm mustahil jer...
Azam semester ni..nak repair balik pointer..nk dapat 4 mcm susah, tp x mustahil..hehe...Nasib baik mak & ayah tak bagi syarahan free sebab pointer drop, kalau x, cair telinga beb!..kihkihkih...salah aku gak, orang lain dok sibuk belajar, aku dok sibuk melayan perasaan...syukur alhamdulillah gak la x fail and repeat(mana nak letak muka kalau fail, siap dengan nama lagi tu), and pointer keseluruhan masih atas 3.6.. tingkatkan usaha! (mood : bersemangat dengan mata yang berkaca2)..hahaha..
Tak lama lagi, nak g praktikum da..tak lama, sebulan jer...rindu ngan IB (klise jer)..hehehe....3 sem lagi, insyaallah, selamat tinggal untuk IB..dan aku berharap agar dapat kat tempat yang aku idamkan..aminnnn..mintak2 la di makbulkan, supaya aku mampu mengikhlaskan janjiku pada dia....... :)

ucapan sempena CNY

  • tak terlambat rasanya untuk aku wish Happy Chinese New Year (CNY) kat sume, x kesah la sesiapun..just a wish.. :)
  • salam takziah untuk keluarga Kak Rozni & Abang Jep yang baru kehilangan puteri kedua mereka kerana lahir pramatang dan masalah kesihatan dalaman yang lain...Allah lebih menyayangi dirinya, sesungguhnya dia akan menunggu kehadiran ibu dan ayahnya di syurga...
  • buat kawan2 yang akan berkahwin pada cuti sem ni, selamat pengantin baru ye!..hehe..insyaallah, kalau aku tak balik, aku g...nak bungkus lauk banyak2...hakhak..
  • buat kawan2 yang nak bertunang lak...selamat bertunang..& kepada yang dah selamat bertunang, aku doakan anda berbahagia dengan si dia..


p/s : kebahagiaan di lengkapi dengan kedukaan..maka, simpanlah sedikit senyuman dan kebahagiaan hari ini untuk esok...kerana esok belum pasti ia milik kita... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...