Wednesday, February 6, 2013

saje2..

bismillah.. pertama kalinya, aku nk ucap happy new year..nape wish lambat sgt?sorry sangat2 sebab aku sibuk menguruskan hal duniawi yang x pandai nak habis =.='
-----> pernah dengar x, manusia x pernah lari dari melakukan kesilapan? dan pasal peluang kedua?..kesilapan yg aku maksudkan bukanlah kesilapan mengeja ke, kesilapan nak parking keta ke..its not bout that, its more than that.. kesilapan yg aku maksudkan ialah apabila kita menyayangi seseorang namun pada akhirnya kita baru dapat tahu bahawa hatinya bukan milik kta, hatinya tidak pernah terukir nama kita dan hatinya masih pada si 'dia'..nak pulak kalau kalau 'dia' ni mmg sangat istimewa d ati orang yg kta syg ni..benda ni pernah berlaku kat aku..mungkin sampai bila2 pun, aku mungkin akan mengingati peristiwa ni..mesti korang cakap aku ni perampas kan?..aku terima apa jer org ckp pasal aku..tp sebelum tu..aku nak cakap sesuatu..'dari dulu, dan isya Allah smpai bila2..aku tidak akan pernah ambil hak orang'..aku tau cmner rasanya orang yg kta syg pergi kat org lain..------> pasal peluang kedua lak, baru jer beberapa ari lepas, someone call aku just nak mintak peluang kedua supaya aku terima dia balik..peluang kedua ke? aku rasa da byk kali peluang kau bg kat dia utk dia belajar menghargai aku ni MANUSIA...BUKAN tugu or arca..it make me sick! rasa macam nak lempang laju2 jer..grrrr ------> kalo kta sedih, baca surah alkausar, insya Allah, berkurang rasa sedih tu...no pain, no gain right? yakin dengan ALLAH..itu yang penting... :) wasalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...