Monday, March 19, 2012

sesajer....

bismillah...

sebelum entri baru dimulakan...harap x terlewat nak wish selamat bercuti..:)

____ so, 1st thing,aku nak tanya..korang sihat? kalo sihat, alhamdulillah, kekalkan kesihatan itu di tahap semaksima mungkin...n kpd yg x sihat, banyak kan rehat, n jgn lupa, mkn ubt :) ___pahit pun kena telan, sbb ubat kan mmg pahit..hehehe~___

____ cuti minggu lepas, aku g melaka, g majlis pernikahan pak busu kawanku..a lots of thing did...i felt happy even though its really tired...org cakap, kalo kita wat suke wat, yang bosan jd best :) ___

tesis...??...cmner eh?..proposal nak kena anta, tp xwat pa pe ag..kalo kena fire ni, memang bleh rentung....hahaha.."maaf ya puan, aritu sy terlupa wat sbb bz dgn kenduri"...(bleh x wat ayat cni kat pensyarah..hehe)..antara jawapan yg bakal aku dengar "hotak hang!"(tersengih ler jawanyer..).. "xpe, x siap xpe..bukan sy yg nak grade"(stabbing to my heart!!!!!)...."awk tdo jerkat bilik, nanti sy wat kan" (LIKE DAMN MUCH!!)______ KIV dulu la :D .. tggu ilham dtg dalam mimpi xpun dari langit.. (mustahil!!)

____kat sini, aku nak ckp sikit kat seseorang sbb aku tau dia stalk aku dari FB..YM..Skype, ooVoo...Twitter sampai la kat blog... "i do love you" :) __


sekian...wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...