Wednesday, May 11, 2011

mothers day

bismillah..

HAPPY MOTHERS DAY
SELAMAT HARI IBU
ibu..mama..mak..amma..umi..mummy..sume nya bawa maksud yg sama....entri kali ni, aku tujukan khas wat semua insan yang bergelar ibu d dunia nih, terutama my lovely mak.....semoga mak berada dalam keadaan sihat walafiat, bahagia dan murah rezeki bersama-sama dengan suami mak (ayah aku la..hihi)..aminnn :)
 .......
 "Mak tau anak mak..".....ayat yang sentiasa menguatkan langkahku untuk terus menuju ke hadapan...Segala kedukaanku,kekecewaanku,kesepianku dan kelukaan ati ku..denganmu aku kongsi semua....
........
mendengar suaramu..mampu memberiku semangat untuk mengharungi kesulitan yang mendatang..
belaian manjamu mampu membuatku lena walau hanya beralas lantai..
senyumanmu mampu membuatku kebal dari sakit
......
tatkala melihat air matamu gugur,.aku melarikan diri...ya! aku melarikan diri...
aku takut........kau akan melihat air mata ini turut gugur dan terus engkau berasa bersalah dengan anakmu ini..
.......
 Pabila mendengar berita kau tidak sihat....sering aku berdoa..agar Allah mengalihkan sakit itu padaku
biar ku tanggung rasa itu...
.......
Mak...
Andai ada pilihan untuk memanjangkan usiamu selama satu hari dengan seumur hidupku...
Aku tidak akan pernah memberi jawapan lain selain.."AKU RELA"...
bagaimana harusku teruskan hidup andai kau tiada...
...
tiada perkataan lain yang mampu ku lafazkan selain
~angah sayang mak.noktah~

wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...