Friday, April 15, 2011

sEmOgA bErbahAgia

Bismillah…
Ni last day aku kat SK Telok Gadong, Klang  Selangor…..berat rasa ati ni nak tengok wajah anak-anak aku sume tu time salam nak balik..
>>syafia,fatihah,maisarah a’dnin,idham,syazwana,nureen, alya, irfan, aqashah, syafiq, syafiqah, nailah, zahrin, fitri, danial, izharuddin, ayunie, atika arisha, azam, syuhada, aided, wan alia, hana maisarah, aiman, shamil izzat<<
Cikgu akan rindu awak semua…… L
Kepada seseorang..aku ucapkan selamat berbahagia ke akhir nyawa..Terima kasih kerana menunjukkan kebenaran yang selama ini tersembunyi di sebalik kata-katamu..Terima kasih kerana telah menunjukkan bagaimana rasa kawan yang sebenar..terima kasih..aku doakan kau bahagia dengan dirinya..amin.. J
Maafkan aku selama mana kau mengenali diriku….Seperti janjiku kepadamu…Tidak akan pernah ku mengganggu kebahagiaanmu…akan ku pegang janjiku itu.. J
p/s : ari ni sy ingat dia..sy rindu dia..tp dia ?..
terima kasih J
Wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...